Tuesday, June 14, 2011

Keluargaku syurgaku

CERAMAH KHAS:
" KELUARGAKU SYURGAKU"
oleh Ustazah Zailah Yusuf
Selasa ( malam nie laa) 14/6/2011
selepas Maghrib  di Surau Al Mustaqim
Jalan AU5c/8, Lembah Keramat, Hulu Kelang, KL


Info ini baru diterima menerusi SMS. (Terima kasih daun keladi)
Secara peribadi saya ucapkan tahniah kepada  AJK surau ini yang aktif mnghidangkan kuliah ilmu dan mempunyai database memaklumkan program. Secara hakikatnya, surau ini bukanlah dalam qariah saya tetapi kerana maklumat dan infonya mnggamit rasa ingin hadir. Oleh itu sama-samalah kita menghebah kan menghadiri majlis ilmu ini.....insyaALLAH. Semuga ALLAH memilih kita untuk kekal dalam majlis ilmu dan menyampaikan kepada irang lain... Amin...Jumpa di sana... jomm

p/s "Ada sapa2 yang tak kenal Ustazah Zailah Yusuf...??? .Cukuplah dulu  saya katakan seorang wanita, ibu, isteri, ustazah juga pemimpin  .Nak tau lebih ...boleh search....

4 comments:

My Little Diary said...

saya jauh ni... tak bole pegi...
nanti awak share lah kat blog ni ye...

ainhany said...

salam MLD,

yang jauh..iringkan doa...muga segalanya terlaksana dgn sempurna..
InsyaALLAH..akan dikongsikan..

terimaksih

sonata anak kancil said...

salam - semoga dapat dimanfaatkan ilmu yang disampaikan

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Yalah, saya pun ingin juga tahu `intipati` tajuk ceramah khas `keluargaku syurgaku` yang dibentangkan oleh ustazah Zailah Yusuf. Mungkin Ain dpt catatkannya!