Wednesday, December 30, 2009

Ada sesiapa boleh bantu

Kenapa sejak akhir2 ni susah betul nak buka blog saya...keluh dan rintih beberapa kwn dan peminat senyap saya ...Ada juga yg tak dapat mmbuka/baca menerusi handpone.Pagi ni cubalah nak sette sendiri tapi masih sama. Apa yg terpapar di skrin kwan2 saya semasa cuba membuka blog saya ialah:
 
"this error could mean that someone trying to impersonate the site and you shouldnt continue...."

adeke sasapa yg menyamar??? jgn buat mcm tu tak elok, tak baik dan tak ada sebab saya menolak kehadiran teman2 utk berkongsi pandangan idea dan ilmu. Kerana cambahan dan momentum ilmu itu adalah dari perkongsian.  Saya mengalu-alukan panduan utk meyelesaikan masalah semasa ini . Mungkin sya ada tersalah setting atau spam yg perlu dikenalpasti....tolong bantu saya semuga semua sahabat boleh terus melayari blog saya.   Jika ada yg boleh dibaiki saya baiki dan yang penting tolong jujur dan halalkan ilmu yg diberikan. Saya amat menghargai pandu arah dalam pelayaran kembara kehidupan di blog ini.
TERIMA KASIH sahabat2 saya

No comments: