Wednesday, April 7, 2010

di hari terakhir KLIBF 2010


Ustaz Hasrizal tengah menurunkan bukti utk kedua2 buku terbarunya..SUBHANALLAH..cantiknya tandatangan ni. Ini  betul2 hari yg terakhir bagi pesta kali nie dan yang pastinya tentulah tandatangan ini mengumbirakan buah hati saya- peminat setia ustaz. Adik sara- andai ada adik bersama, pastinya dapat bergambar dengan ustazkan.
Subhanallah, buku kezuhudan Umar Abd Aziz dan Nik Aziz menarik perhatian saya. apatah lagi baru dilancarkan. Andainya TGHA yg sepatutnya melancarkannya hadir bersama tentunya ada bukti lagi.. Dapat beg kertas tok guru dan poster pun boleh laaa.....Terimkasih kemilau

Pilihan terakhir di hari terakhir lagi meriah. Bagi booth2 yg tertentu, ada tawaran satu buku yg beli satu percuma, majalah kat geleri ilmu,6-RM10 dan mcm potongan gila2 lagi. Kalau tak pecaya kunjungilah PTS, Hidayah dan lain2. Alhamdulilah berkesempatan melayan kakak kesayangan saya mencari buku. Sebenarnya mereka baru sampai dari Kedah atas urusan lain tetapi saya terus bawa ke sini. Maafkan saya kalau kepenatan tetapi yg terpancar adalah ketidakpuasan hatinya kekangan waktu... Jgn risau tahun depan ada lagi
tuu dia lastkopek- Tafsir AlAzhar menjadi sasaran. Jilid yg didatgkan dari indon nie memg sukar ditemui dan mcm gorpis. Hanya dua penerbitan yg menjualnya sepanjang recce saya. Tetapi yang hebatnya saya mendapat harga runtuh. Terimakasih penerbitan hidayah..boleh discuss rupanya  ..Subhanallah.
ALHAMDULILLAH...inilah antara koleksi yag telah berpindah tangan . Saya merupakan pengunjung tegar pesta buku ini dan andainya saya memiliki wang berjuta, pastinya banyak lagi buku menjadi miliku...Terimakasih ALLAH kerana mmberi kesempatan dan ruang waktu untuk utk bersantap dgn penulisan dan berkongsi ilmu ini. Semuga pahala berterusan buat penulis, pencetak, penerbit dan pembaca..amin
Hati saya turut kecewa kerana tak jumpa pulak org tu disaat akhir di sana. Maklumla org sedang bekerja dan berpose utk kenangan. Yang pastinya dia gembira dengan dunianya . Teruslaaa tiey

YA ALLAH jadikanlah diriku, sahabatku, familyku dan orang2 yg dekat dengan ku mencintai ilmu dan berusaha menambah ilmu dengan apa cara sekalipun. Ilmu memantapkan minda dan ilmu juga mmbezakan kejahilan seseorang. Semuga ALLAH restui kita..

6 comments:

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Salam Ain,

membaca jambatan ilmu..

U said...

Salaam Ain,

Tuu diaaa...beribu-ribu lemon buku diborongnya! Ishk, ishk...
Jelezzzz tahap gaban nih! huhu... ;)

Nanti lepas ni bolehla buat entri ulasan buku pulak naa.. :)

VpeaceV

p/s terima dak email kak chiq hantar hari tu? So sorry, ye Ain , insyaAllah ada rezeki kak chiq akan cuba lagi next time, k?

Bb Hussain said...

cemburunya rasa..;)

ainhany said...

waalaikum salam

To >mama zainab,
yee betul tu...ain setuju!!
kelekaan mmbaca mmbuatkan kita kependekan masa tapi kedalaman ilmu.
muga ilmu itu dapt dimanfaatkan utk mmbentuk diri lebih baik dari semalam.

to >kak chiq
perghhhh...tolak yg ribu2 kat booth tu, seredaknya jer yg mmpu belipun..mehla join makan sekali...mcm2 rasa ade.

hahh?? kak chik nak jeloZ per nya ngan ceq....kan dah ckap ceq mgg mabuk masa nie..hari2 kena pekena candu kt pwtc tu..dah ajak kan??

( email ain ade trima, terharu juga atas usaha k.c. Ain sokong dari belakang ye!!nnti ain balaSSS..


to > dik BB,
ampunnnn....
alaaa thun depan ade lagilaa dik..mulakan menabung ya...kita enjoy nnti.

Atikah said...

Salam Kak,
kak... kita serupa... andai ada duit beribu2 lemon... semua buku saya angkut bawa balik... hehehe...

ainhany said...

salam dik atiqah,

kita serupaaaa...alhamdulilah
muga2 kita berterusan jadi ulat buku...