Wednesday, November 11, 2009

d' ViVa-03

hmm surat saman dari MBPJ. Hadiah utk d'viva yg setia.
kenapa?  kesalahan parking melewati setengah jam dari tiket yang dipaparkan....
bila? 16 january 2009.
kompaun kena dibayar: RM30
                                           
Org buat salah perlu mngakui kesilapan dan bernekad  tak mengulangi lagi.  Saya mengakui mungkin kecuaian sendiri yang tak disengajakan walaupun tegar mengatakan ini mungkin bukan silap saya. Inilah risiko bila saya adalah penama yg mutlak.  Alhamdulilllah segala urusan pembayaran telah dilangsaikan dan diberikan diskaun. Bagus juga jika diwar2kan bersegeralah membayar saman anda kerana anda akan diberikan diskaun...hanya di MBPJ.

Dulu dik kerana meletakkan motor KAW di atas pakir jalan depan Menara TR, saya di kompaun RM30 tnpa budi bicara. Saya menyegerakan pembayaran ini pada hari yng sama dan semenjak itu saya bebas dari DBKL.Mungkin ini cara  DBKL yang muktamad tetapi berbeza di MBPJ....inilah cacatan kembara yang berkelana mencari rezeki di kota bernama BANDARAYA....
--hati2 ye kepada pengguna jlnraya
-- semuga selamat  ......

No comments: