Thursday, December 29, 2011

Ambang 2012 : ayuh semarakan!!

Semuga ALLAH mnggerakkan hati2 kita mencintaiiii...majlis ilmu dan program seumpamanya..
Kepada yang berkesempatan berada di sekitar kota raya KUALA LUMPUR dan SHAH ALAM : === Anda  adalah tetamu dan diundang menghadirinya... Ayuh bawakan seisi family kita sambit tahun baru cara ISLAM..
Antara program yang disusun di Masjid Negara mulai 31 dis -1 jan 2012.
Saya warwarkan hebahan ini di sini...Ayuh :


PROGRAM GEM's dan Mahabbah di SHAH ALAM dan seputar dengannya>>>>>
LANTUNAN MAHABBAH DI MASJID NEGERI SELANGOR

Dataran KEmerdekaan Shah ALAM
juga  ISLAM itu INDAH di masjid assyakirin, KLCC
 poster: ???
SAYA perhatikan semalam, banner sedang di pasang di masjid tersebut...sebelum terlewat saya warwarkan juga,,,ade program tersendiri di masjid ini tak kurang hebatnya....saya alu-alukan pencarian maya untuk kita kongsikan..yang baik dari ALLAH jua datangnya..

pilihan?? terletak pada diri: tanya pada diri....apa jawab diri...mudahan sebelum penutup tahun baru, kita sama2 iktikad dan azam menjadi lebih baik dan berusaha lebih baik dan memulai dengan yang terbaik sempena AMBANG 2012. Untuk itu sama-sama kita hebahkan dan menjadikan ia satu destinasi mencintai ALLAH dalam menyambut tahun baru masihi yang ada......

Sabelum pulang ke kg, saya juga berazam akan mengikuti salah satu dari program yang dianjurkan..Mendapatkan emak juga satu pahala, mencari ilmu juga mengejar pahala..samalah kita menjadi dan termasuk kalangan yang tamakan pahala...Doakan kebaikan untuk ummah...

No comments: