Friday, December 2, 2011

Fiesta Buku pun bermula...

Jom sahabat dan semua pembaca tegar atau baru, kami menjemput anda bersama-sama menikmati diskaun buku dari 25% sehingga 70% di perkarangan Kompleks Kumpulan Media Karangkraf. Fiesta yang diadakan selama 3 hari ini bermula dari  jam 9 pagi sehingga 6 petang, Jumaat sampai hari Ahad ini.(2-4 Disember2011) Banyak buku terbaru yang akan dijual di fiesta buku ini dan fresh dari kilang. 
          (teks di petik dari KARYA BESTARI) 

Lets this tell a story...
 Bila ingat karangkraf@alaf21, pastinya buku novel yang menjadi bayangan rindu. Novel2nya kini bukan sahaja menjadi santapan minda para remaja, tetapi juga orang dewasa dan anak2 di sekolah rendah. Bicara cinta bukan menjadi topik utama, tetapi cara penyelesaian mengamit ribuan pembaca. Saya akui anak saudara saya telah mula berjinak2 dengan buku novel ini apabila sering melihat ibunya membaca dan membeli koleksi buku-buku novel. Trilogi Cinta contohnya  telah memberi jalan pintas untuknya membandingkan karektor dan aktor yang menghidupkan jalan cerita.  Inilah kelebihan bagi yang suke membaca. Membaca juga dapat menembusi dunia.

Ayuh sama-sama mengambil kesempatan di hujung minggu ini untuk memeriahkan Fiesta yang dianjurkan. Di sini bukan sahaja buku novel menjadi pilihan, tetapi juga buku motivasi, masakan dan agama menjadi santapan dan pilhan. Tanya pada diri, buatlah perancangan budget dan tinjau-tinjaulah pilihan hati. Jika berkenan itulah jodoh di hujung tahun. Dengan diskaun dan insentif diberi menjadi pilihan untuk menikmatinya. Ayuh ajak ramai-ramai dan serbu lagi di FIESTA ini...
(Jangan lupa simpan resit utk pengiraaan akhir tahun untuk mndapat pengecualian incometax 2011)


InsyaALLAH..=saya juga diantara mereka nanti..

No comments: