Monday, October 26, 2009

semuga berbahagia

SELAMAT PENGANTIN BARU

Teristimewa buat :

Raja Farisa dan Mohd Hatta ( Phg vs Klantan)
 serinya raja sehari dari jengka 17 hari ni. Siapa sangka persahabatan seketika di zaman persekolahan membenihkan rasa cinta yang telah di ikat dengan sebuah perkahwinan. Indahnya persahabatan jika kejujuran dan kesetiaan diukir....Sesuatu yang istimewa ialah ijab dan qabul diakad dengan tangan kiri dengan hanya satu lafaz...suatu kenangan terindah..betapa terujanya apabila Hatta mengalami kecederaan beberapa hari sebelum majlis ini dan tangan kanannya terpaksa di simen....Semuga chik dan hatta dapat memelihara sebuah perkahwinan ini dgn sempurna ...sakit di tangan boleh dirawat...Selamat berbahagia....


Farhana Dan Mohd Hatif
hmm...tak sangka jugak...dgn izin ALLAH boleh jugak sampai Bukit Setongkol. Macam setapak jer kan hehe...slow and steady sampai juga d'viva ke majlis ni. Pelamin pengantin memang gamat dengan sahabat2 konti berposing dgn raja sehari ni..Maklumla kawin dengan org glamor ....betul ke RTM tu glamor???
Yang teruja sangat tu sikap farhana yang amat baik dan bersopan...kad kawin pun nak diserahkan sendiri . Jadi wajarlah kita menghargai kebaikan dan jemputan ketika masih sihat dan kesempatan. Untuk mu dik farhana dan suami, selamat melayari bahtera bernama perkahwinan dan semuga selamat ke destinasi yang diredai. Pandulah dengan berhemah................

TERIMA KASIH ATAS UNDANGAN

No comments: