Thursday, February 25, 2010

Hadiah misteri MDM 2010




adalah saya dengan segala hormatnya ingin mengumumkan para followers bertuah bagi
Cabutan Bertuah MDM 2010

tengok sekali lagi??
biar betui ni..saya kah antara yg tercatat sebagai bertuah dan penerima misteri itu????...
Ohh angka 77 tetiba mmberi erti buat saya utk thun ni...

TERIMA KASIH mama AsHa dan anak2 atas contest ni..Mama nie mgg hebat dan bijak sungguh mengendalikan cabutan bertuah utk menghiburkan anak2..bertuahnya anak2nya dgn kejutan harilahir mreka.
Pos laju telah hinggap di rumah dan meninggalkan notis...sila ambil  barang di serahan kaunter poslaju cheras...ohh penuh suspend juga ingatkan surat saman. Syukur..rupanya hadiah misteri..... Maklumkah saya tak menjangkakan asHa akan mengepos secepat mungkin... Tabik mama Asha...bersusah payah menyediakan hadiah nie..

YESSS !!!hadiah itu telah berpindah tangan..kini dah milik saya..hmm nak cakap ke apa hadiahnya?? yang pasti ianya misteri, tahan lama, cantik, dan boleh di simpan jika sayang, boleh diguna selalu dan menjadi sebahagian daripda keperluan. Saya amat mnghargainya..jazakillahukhoirun

TERIMA KASIH daun keladi
kalau boleh buatlah contest lagi

Pat2 siku lipat.,sapa cepat dia dapat......

2 comments:

Bb Hussain said...

wah..best dapat hadiah..tahniah..

ainhany said...

hehe... bukan selalu bB...tahap luar biasa taw..Inilah anugerah yg saya terima darpda pn asha..
nak kongsi ke???