Monday, February 13, 2017

ku pohon doa..

Dengan nama ALLAH yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

bermula dengan berbual biasa...sekadar merancang sesuatu yang belum pasti..
namun kini kian menghampiri kenyataan
Subhanallah

hanya ALLAH yang tahu betapa ALLAH juga yang menggerakkan hati2 yang lembut dan ringan tangan untuk menghulur sumbangan sama ada moral, tenaga maupun kewangan.. Alhamdulillah
YA ALLAH catat kebaikan dan kebajikan buat semua yang telah turut membantu untuk menjayakan program amal ini. Hanya DIKAU YA ROBB yang mengetahui segalanya..Bukakan pintu2 kebaikan agar lebih ramai mencintai,pintu2 keselamatan , pintu kasih sayang, pintu rahmat, pintu rezki juga pintu syurga buat kita semua...


Saya mohon kepada sahabat semua ..mohon doakan perjalanan program ini berjaya dengan sempurna. mencapai misi dan objektifnya. Walaupun pelbagai rintangan namun saya pasti, ALLAH sedang meluaskan pintuNYA untuk saya bermuhasabah....saya akui kelemahan dan kemampuan diri ini .. ALLAH jua yang jaga saya juga kita semua dan sebagai agen ALLAH saya hanya mampu melaksanakan seadanya .Segalanya saya serahkan ke ALLAH.

YA ALLAH saya mohon keampunanMU, berikan petunjuk dan jalan kebaikan buat team saya untuk menjayakan misi ini. Ampunilah kami atas kcuaian dan kelemahan dan bukakan hidayah dan rahmatmu buat semua dan permudahkanlah..
Doakan kami ye ..


YA ALLAH
catatkanlah amal kebaikan ni buat kedua ayah dan ibuku,

ayah.,
emak...
restulah perjalanan ku ini
maafkan anakmu ini...saya rindu sagt....

ainhany14022016

No comments: