Friday, June 18, 2010

Hapuskan lambang zionis ini!!

Untuk sahabat yg belum tahu. Ini lah gambar yg dimaksudkan.. logo israel dan 9 lilin tanda keraian kemenangan yg ada di setiap komputer anda.. buang la image ni dari PC kita dengan maksud kita membenci musuh islam dan musuh Allah. Nak  pi berperang mmg tak mungkin kan.. kalau ni pun x sanggup nak buat korang jawab la sendiri kat sana nanti.

Cara nak cari menatang ni...
- C:\ProgramFiles\MicrosoftOffice\MEDIA\CAGCAT10\J0 285926.WMF

Cara nak buang menatang ni...
- Klik kanan pada image tu pastu tekan "delete".

AYUH....apa tunggu lagi...delete plz

Sumber : http://rubbertapperz.blogspot.com/2010/06/lambang-kemenangan-isreal-di-ms-office.html

No comments: