Tuesday, August 31, 2010

Recap Birthday - Ogos

Betapa beruntungnya, ulangtahun kelahiran kali ini di sambut bertepatan dengan bulan Ramadan alMubarak. Seperti kelaziman, ucap selamat ulangtahun kelahiran saya iringi dengan doa dan harapan muga mereka yang melakar peta kehidupan bersama saya berbahagia. Dimurahkan rezeki dan di lindungi ALLAH selalu. Muga bertambah usia seiring dengan pengabadian kehadrat ALLAH . Semuga nur Ramadan yng melimpah ini terus memayungi dan merahmati kehidupan kalian.


Antara saudara-mara saya(anak2 dan cucu2 saudara) yang bertuah dilahirkan di bulan Ogos, melengkapkan nostalgia MERDEKA 53 tahun Malaysia ialah:
Fyza: 8 Ogos
Irfan : 10 0gos
Sue dan Hasyir : 11 Ogos
Najwa : 16 0gos
Dzul farizan: 18 Ogos
Dania : 19 Ogos
Tidak terkecuali juga kawan@ adik2 baik saya di BTP : Suhair dan  Angah niza
Adik angkat saya dari dulu hingga kini : Saba@JB
Sahabat maya saya - Syima dan kak zainab 

Juga ucap alhamdulilah dan tahniah kepada sahabat saya Fyda telah melahirkan bb puteri baru-baru ini dan terkini 31 Ogos 2010, jam 4.30pg, anak saudara sepupu saya – anak Farhana@ cikgu nana telah selamat memperolehi putera sulungnya di Sg Petani. Semuga kehidupan kalian bertambah bahagia dan ceria dengan kehadiran orang baru untuk diraikan.
SELAMATKANLAH GENERASI KAMI MUGA MEREKA tetap patuh dan tunduk kepada MU YA ALLAH.Bimbing dan Pimpinlah mereka di jalan yag di redai . Amin

JUGA SALAM KEMERDEKAAN--Muga negaraku 'aman' dan 'merdeka'

6 comments:

~aSHa~ said...

Selamat Hari lahir...semoga bahagia sentiasa mengiringi perjalanan hidup mu...

ramai tu sedara mara, yang leh sambut besday serentak..bleh menjamu org berbuka puasa...ehehe

SiNoMoSa said...

Salam Kak Ain,

Hihi masuk jugak dalam list? hihi

ainhany said...

Salam aSha,

Insya ALLAH. Mudah2an begitulah hendaknya.

Elok cadangan tu,boleh dipertimbngkan.Maklumlah masing2 dok berjauhan, tunggu cuti raya jugakla nak bertemu..
terima kasih

ainhany said...

salam dik syima,

masukkkk!!!!!
hmmm..bonus kalu bolehlaa kot?
Ciri2 org bulan *8* nie mgg 'mysterious' kan kan?
mekasih ya

Rozali said...

Salam Ramadhan Ainhany

moga mereka dimurahkan rezeki dan panjang umur serta sihat selalu, supaya dapat beribadat dgn lebih sempurna

Wassalam

ainhany said...

Salam dato',

Amin.
Berkat Ramadan, muga2 doa kita dikabulkan NYA.
Terima kasih dato'