Sunday, May 30, 2010

d'n 1205 -Terima kasih teman

TERIMA KASIH atas ingatan dan ucapan dan ingatan yg diterima menerusi FB. Saya amat2 menghargai apa jua bentuk ingatan sempena kelahiran saya kali ini.  Andainya ada yang tak saya capturekan, saya mohon ampun  secara tak sengaja tercicir..Juga buat adik Maria dan Alya dua orang bakal guru yang baru mengenali saya tetapi ukhuwah terbina amat bermakna.Segalanya dengan ALLAH  kita dipertemukan.Ucu amat hargainya jua.  Tanpa sahabat siapalah saya ini:(
Selain itu di usia yang tua ini juga saya menerima hadiah istimewa daripada Kak Mas. Terharunya saya masih menerima hadiah istimewa ini,seorang kakak juga seorang mummy.  Terimakasih kak Mas, sayang kak mas.Nnnti saya amik fotonya utk n3 berikutnya. Buat family yang membelanjakan pizza tu--(extra cheese)-cu ucapkan terimakasih. Semuga ALLAH melimpah ruahkan rezeki buat kakak dan family.

Semuga Allah memberikan nikmat sihat, ingatan yang baik, badan yang ringan menyempurnakan ketaatan perintahnya, memelihara solat diawal waktu dan tak leka membuatkan kebajikan setiap hari. Diringankan tangan dan tenaga untuk menderma/mmbantu, dipercepatkan menerima panggilan menunaikan ibadah rukun ke5 dan dipermudahkan segala urusanku. Saya gembira melihat kebahagiaan yang dikecapi oleh orang yang saya pernah saya kenali dan saya sayangi. Semuga ALLAH merahmati kita dan memakbulkan munajad kita semua..Harap2nya kehadiran dan keujudan saya tidak menyusahkan  dan saya mhn ampun maaf atas segala kekhilafan.Mohon dihalakan segalanya..TERIMA KASIH teman, sahabat, rakan, adik,kakak, abg, anak, juga sesapa saja yang telah dan baru mengenali atau bakal mengenali saya menerusi ruang maya ini.
Salam ukhuwah dan salam kasih sayang.

No comments: